Sickla Idrottsförening
F-2015

FLICKOR 2015

Välkomna till vår hemsida!

Här finner du all information om lagets verksamhet samt kalender och kontaktuppgifter till ledarna.

WhatsApp-grupp för föräldrar
2023-03-12 09:59

Hej,

Som vi berättade om på föräldramötet 7/3 så har vi satt upp en WhatsApp-grupp för att underlätta brådskande meddelanden från ledare samt förenkla kommunikation inom föräldragruppen.

Om ni inte är med i gruppen men vill vara det, hör av er till någon av oss ledare så lägger vi till er.

Hälsningar,

Tränarna

Föräldramötet
2023-03-07 21:57

Tack alla ni som trotsade vädrets makter och kom på föräldramötet ikväll!

Som minnesstöd, och för er som inte kunde komma den här gången, finns presentationen vi använde att ladda ner på denna länk.

Om ni har några frågor är ni alltid välkomna att höra av er till oss. WhatsApp-gruppen kommer upp under veckan.

Hälsningar,

Tränarna

Ny plattform och nya hemsidor!
2023-02-07 14:51

Sickla IF byter nu plattform från laget.se till Sportadmin och får nya hemsidor med fler och bättre funktioner. Välkomna till er nya hemsida!

KONTAKT SPORTKONTOR
BLI MEDLEM